Thursday, September 04, 2008

...long time no blogging!

....much to long actually!!! We have been back from France for 10 days already, but I have been playing catch up since then... no time for blogging! But I will not do that anymore...I promise!

Ewig hab ich schon nicht mehr geblogged! Viel zu lange, denn seit 10 Tagen sind wir schon wieder aus Frankreich zurück, aber hier hat sich so viel angesammelt, das ich einfach keine Zeit hatte, schon gar nicht zum bloggen! Aber ich verspreche mich zu bessern!

We had a great time on our holidays, everything was different than planed ( our friends had been called home because there were some serious family problems ;-((( ), but it was wonderful never the less. But some things I missed!!! I love French Bread, BUT the first thing I made on coming home was bake my own:

Wir haden wunderbare Ferien, alles war anders alls geplant ( unsere Freund mußte wegen Familiären Problemen dringen nach Hause ;-(((( ), aber wir hatten eine großartige Zeit, trotz allem. Aber es gab auch Dinge die ich vermissed habe! I liebe französiches Brot, ABER als ich nach Hause gekommen bin, mußte ich trotzdem sofort ein eigenes Brot backen:

I can not read much French really, but I got so yummy French magazines:

Eigentlich kann ich kaum Französich lesen, aber trotzdem mußte ich mir einige Magazine mit nehmen:

Here just a little sneak what I have been doing the last couple of days....more to be seen soon in the 2nd edition of Just Stamps...;-)

Hier eine kleines Sneak von meinen Arbeiten in den letzten Tagen ... mehr gibts in der 2. Ausgabe von Just Stamps zu sehen...,-)
Want to see some French impresions????( In no particular order!)

Sicher wollt ihr auch ein paar Bilder aus Frankreich sehen, nicht war? ( In keiner bestimmten Reihenfolge):

Centre Pompidou
Chartres
Louvre
Magic Sky
Camping Fun
Cliffs in the Normandie
Delicious French Cakes - leckere französichen Kuchen

want to see more??? On my flickr pages are more pictures to bee seen!
Lust noch mehr Bilder an zu sehen? Auf meiner Flicker Seite gibts noch mehr zu sehen!

Labels: , , ,

2 Comments:

Blogger Birgit said...

France is great! I love it! and I also brought some magazines that I can hardly read :) Just for inspiration right?! :)

7:24 pm CEST  
Blogger Mermaid said...

Die Kuchen sehen ja lecker aus! Ich liebe Frankreich!

12:29 pm CEST  

Post a Comment

<< Home