Friday, April 30, 2010

And the give-a-way goes to .....


my daughter and her friend just picked the two winners of my blog give-a-way:
Beasabine, you win the two books and
Shizuka, you win one book!! Congratulation to both of you!

Meine Tochter und ihre Freundin haben mir mit dem Auslosen des Give-a-ways geholfen:
Beasabine, Du hast die beiden Bücher gewonnen und
Shizuka, Du hast ein Buch gewonnen!! Herzlichen Glückwunsch an euch beide!

I also like to thank everyone who did post the links to this give-a-way on their blog!! Thank you everyone...;-)
Ich möchte auch allen Danken, die einen Link zu diesem Give-a-way af ihren Blogs gepostet haben: Vielen Dank Euch allen!


Labels: , , ,

4 Comments:

Blogger Zwerg said...

Herzlichen Glückwunsch an die Gewinner..
Gruss vom zwerg

10:26 pm CEST  
Blogger Shizuka said...

Oh lucky me! O_O
Really thank you, I'm so happy :D

9:33 am CEST  
Blogger AbcHobby.it said...

Congrats to the winners!!!!

hugs eli

1:50 pm CEST  
Blogger beasabine said...

Vielen ,vielen dank!!
Ich bin sehr froh!!
ich habe ja nicht oft so viel glück!!

9:40 am CEST  

Post a Comment

<< Home